Sunshine

Helgen är äntligen häär, som jag längtat. Igår var jag med  mina underbara girls, vi satt och snackade hela kvällen sen åkte ja hem och deckade ganska dirrekt, hah. Såg även för första gången detta året (i sverig) solen, härligt kan jag säga. 
Men nu är jag vaken, har faktiskt hunnit med en hel del idag..städat hela rummet, pluggat och fixat lite tidsinställda. Men dagen fortsätter, jag ska iväg på dans om ca. två timmar sen kommer ett par kompisar till oss hit ikvälll. 
Just gotta tell you, hade fysik prov igår. har haft lite panik över det så nu är dt himla skönt att ha det över, vet dock inte alls hur det gick med den biten tar vi sen. 
Liten bild på min #tatuering" från thailand, även p mina fina myggbetsbitna ben :) Enjoy! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0