My babe i s back

Äntligen är min älskade dator tillbaka, den har varigt på "lagning" i en vecka så har inte kunat blogga alls från datorn. Men ni harr fått några mobil inlägg i alla fall. 
Igår var jag och lollo på Vallåsen, ååhh så mysit det var! Gå självklart inte att gämföra med Österike men bara känslan att få åka skidor var så härlig. Vill absolut dit igen, men kanske roligare att åka dit när det är snö ute, nu var det ju bara fejk snö i bckarna och runt om var det ju gräs. 
Vaknade redan nio imorse så då gick jag upp och hällde i mig en smoothie, städade rummet och fixade lite innan lollo kom. Ni förstår att alla våra kompisar är bortresta så vi är dem ända som är hemma, *haha*. Vi skulle ha en pluggis dag, fick inte jätte mycket gjort men lite grann i alla fall. Så ska fortsätta nu med lite hk och matte. 
Se u soon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0