Scramble eggs

 
Godkväll på er! Har börjat vänja mig lite till skoltiderna nu, kom faktiskt upp i tid i morse även fast jag var väldigt trött. Är minst lika trött nu, onsdagar är den längsta dagen och den avslutas med 90min syslöjd. Det fick bli alvedon och mys med en bok när jag kom hem. Självklart åt jag scramble eggs först, my new love! Men det är ganska skönt för vi har knappt några hela veckor kvar i skolan och jag är ju i Mallorca en av veckorna så det känns som att sommarlovet inte är så långt bort, inte heller är Valborg!!! Skit vad taggad jag är, men mina planer får ni höra om nästa vecka!
 
Nu kallade precis mamma för vi ska äta middag, sen drar jag ut och springer en runda. Nu måste jag kila, vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0