I´m Back!

Hej igen, jag tog en paus från bloggandet och det har varigt väldigt skönt. Jag satte lösenord på bloggen så jag har kunnat skriva lite när jag har lust utan att känan någon press. Det var för mycket som pågick och jag hade varken ork eller lust till att fixa med inlägg osv. Men jag saknar det faktiskt nu så jag är tillbaka, ska verkligen försöka stanna haha, vet att jag har sagt det några gånger nu men det känns som att jag verkligen fått en paus nu.
 
Det hände inget specielt intressant under tiden jag var "borta", bara det vanliga, shopping, plugg och kompisar! Men nu börjar det närma sig sommar och livet blir roligare, åtminstonde så händer det lite roligare grejer och man har även mindre plugg. Känner helt enkelt att jag har mer inspiration! 
Dagen har varit vädligt härlig, det var första dagen tillbaka i skolan efter ett härligt lov. Men förutom skolan så har det ju varigt otroligt vackert väder utomhus, jag och Miki träffade nämligen Jack och Hugo en stund och jag hade endast linne på mig. 
Men nu sitter jag nergosad i filtar på mitt rum och ska kolla desperate housewives, det har blivigt min nya älskalings serie. Den är riktigt bra så jag tipsar er att se den om ni har serie torka. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0