Lazy day

Hejj! Mår så mycket bättre nu, mådde lite dåligt imorse och låg framför tv:n till klockan två sen var jag tvungen att plugga. Har faktiskt fått ganska mycket gjort, så tänkte belöna mig själv genom att baka en kladdkaka :) Måste sluta äta godis sen, äter alldeles för mycket onyttigt nu..det måste få ett stopp haha. 
Sen får ni jätte gärna skriva lite film tips i kommentarerna, det ända jag kan göra när jag inte pluggar, äter eller sover...får inte anstränga mig för mycket. 
 
PS! Har ganska mycket att hinna med, massor i skolan, träna, träffa vänner, va med familjen och blogga. Hoppas ni förstår varför det kanske blir lite dåligare uppdatering nu när skolan är igång igen, men ska göra mitt bästa! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0