Butterfly fly away

Hejsaan!
 
Igår kväll var jag och tjejerna hemma hos tenny, vi hade det super mysigt! Snackade i evigheter om allt möjligt, hade hyrt tre filmer men hann inte kolla på en ända! Johanna stack hem vid 12 tror jag och sen gick vi och la oss, fast det blev ju inte riktigt så att vi somnade. Tror vi somnade runt halv 4 tiden, men det var faktiskt mysigt. Man snackar alltid mest på kvällen. 
Sen på morgonen runt 11 stack linn hem för hon skulle in till stan så då var det bara jag, miki, sara och tenny kvar. Vi kollade även på the impossible när vi hade vaknat, den var så himla bra! Verklien se värd, fast dock var den vääldigt obehaglig när man fick se vissa saker som t.ex att hennes ben var helt uppskuret och allt kött bara hänge ut typ, och sen även när hon spyde blod och sen spottade upp massa saker...hemskt! 
 
Nu ska jag snart sätta mig framför körslaget med mamma och gosa lite, lördags godiset framme! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fasiken va gott de där ser ut!

Svar: Ja det är faktiskt riktigt gott
Mathilda Andersson

2013-09-08 @ 11:27:03
URL: http://jkmk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0