Danmark


           Min älskade mamma och jag, much love. 
Idag har ju jag och Miki varit i Danmark, vi har gått i en massa affärer men tyvärr så var Tivolit stängt där vi hade planerat att äta. Men det blev på en mysig resturang på ströget istället. Men det har verkligen varit en toppen dag, vädret hemma var inte så roligt men det blev både sol och vindstilla när vi kom fram i Köpenhamn. 
Fick med några kassar hem ändå, tänker vissa er det imorgon. Men vet inte om det blir i en video eller bilder, ni får gärna tycka till bland kommentarerna! 

Kommentarer
Postat av: ebba

Super snygg blogg! Kika gärna in på min och ge någon kommentar :)

2013-11-10 @ 14:30:13
URL: http://dejuin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0