Dagis

Jag som trodde att man skulle vara jätte pigg nu när man inte behövde gå i skolan, men jag hade så fel. Har självklart jätte mysiga dagar men är ändå slut när jag kommer hem. Gjorde amerikanska pannkakor och te till mig själv när jag kom hem sen satte jag mig och pluggade lite. Har inte fått så mycket gjort men ändå, ska nog kolla någon serie efter maten. 
 
Var praoar du? Jag är på ett dagis inte så långt från där jag bor. Gick där själv när jag var liten, så det är riktigt mysigt att vara tillbaka. Tar hand om 3åringarna, så glad då jag älskar denna åldern. Men dem är ju inte så tysta och har verkligen en egen vilja, så huvudverk får man väll bara räkna med. Huvudet kommer vara kaos efter två veckor där, men men. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0