Paradise hotel

Hej på er!
Satte mig och kollade de två senaste avsnitten av Paradise Hotel, kände mig frökänt av det efter att ha pluggat en hel del idag. Vad tycker ni om programet? Det är så sjukt..men ändå så himla underhållande hahaa. Men att folk vågar vara med tycker jag är helt galet, inget jag skulle gett mig inpå säger jag bara. 
 
Min helg är vääldigt fullspäckad, fredag blir det julshow hela kvällen. Lördag blir det dans, plugg och sen blir det väll att träffa någon på kvällen. Min söndag kommer bli så trålkig, ska gå i kyrkan på morgonen (pga konfa) och efter det ska jag plugga med Louise vilket faktiskt ska bli lite mysigt men sen ska jag ägna resten av dagen att plugga med mig själv. Kommer förmodligen sluta med att jag åker hem till Linn, men jag uppdaterar er hela tiden så ni kommer inte missa något! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0