Hunger games

Det var ett tag sedan sist, jag är ledsen för att jag inte har hört av mig men behövde verkligen en paus mitt i allt kaos och det har jag verkligen fått. Har mycket mer tid nu än innan då det faktiskt börjar närma sig jullov och vi inte har så himla mycket kvar. 
Det känns så skönt att vara tillbaka, behöver få skriva av mig.
 
Imorgon ska jag och alla tjejer i min klass kolla på bio och gå ut och äta tillsammans. Vi ska se Hunger games 2, Catching Fire heter den. Ni har säkert hört talas om den, många säger att den ska vara riktigt bra så det hoppas jag på. Annars är mina planer för helgen inget mindre än att plugga..jag som precis skrev att vi inte har några läxor kvar. Jo det har vi, men det är ändå så man hinner plugga för dem. 
Mina favoriter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0