Dumma mig 2

 
gammal bild. 

Såg dumma mig 2 idag igen, bland de roligaste filmerna som finns. Hhahah, kan ha med min humor och göra också men ni får erkänna att dem inte är dåliga. 
 
Det är alltid lika tråkigt att berätta om vad jag har gjort, idag har jag, ätit, duschat, pluggat, dansat, kollat Tv..nä det funkar inte. Gör ju inget intressant om dagarna...jag går runt och tycker att mitt liv är så bra..
Jag kan berätta om gårdagen? Jag var ju och kollade på Catching fire, den var bra. Men inte såhär wow, men helt klart se värd..dock blev jag lite besviken på slutet, det slutade så oväntat och mitt i allt kaos. Så nu har dem verkligen press på sig till nästa film! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0