Muffins

 
Hej på er! 
Tog mig lite tid att baka, det var länge sedan. Brukade baka nästan varj dag innan, älskade att baka både stora och små kakor i alla möjliga färger. Nu bakar jag aldrig, när jag väll bakar blir det kladdkaka haha. 
Är ledig nu i två dagar så det ska bli hur härligt som helst, har jobbat så mycket nu på sista tiden. Jobbar 5 dagar till sen drar jag upp till Norrköping med kusinen, ska bli så himla kul. Första dagarna blir det shopping, älskar all shopping där för det är så himla mysigt. Sen blir det en hel dag på kolmården, älskar det stället. Hur mysigt som helst, älskar karusellerna, linbanan, alla djuren, resturangerna och till sist den underbara delefin showen! Inget mot sea world men den är ändå jätte fin. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad GOTT! Blev just sugen på muffins haha ;)

Svar: Hahaha, dem var riktigt goooda :)
Mathilda Andersson

2013-07-23 @ 23:02:05
URL: http://nattstad.se/bymelli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0