Frulle

 Om två timmar drar jag iväg igen, nu är det bara två dagar kvar på jobbet sen slutar jag! Ska faktiskt bli väldigt skönt, har haft fullt upp hela sommaren känns det som och nu kan jag äntligen få ha mina sovmornar och vara uppe sent varenda kväll! Underbart. På fredag åker jag ju till Norrköping, har väll sagt det? Det ska bli super duper mysigt! Jag, mamma och pappa åker ditt och sen hämtar vi min kusin påvägen, min syster stannar hemma och passar vovven. Vi kommer hem igen på måndag kvällen eller tisdagen..vi får se hur bra vi trivs? Kommer ha internett och förhoppningsvis får jag ta med datorn så det kommer komma upp inlägg under tiden, förhoppningsvis en massa bilder också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0