Falsterbo Horse Show

Har varigt på fsh hela dagen, stack redan vid åtta imorse så jag han inte fixa något inlägg till er då tyvärr. Jag hittade några fina små saker men fick tyvärr inget med mig hem, kanske bra i och för sig! Men jag kollade i alla fall på en del täävlingar under dagen, hoppningen, en annan hoppning, dresyren, huntingen, agilityn mm. Älskar falsterbo, så sjukt mysigt. Är där varje år. Som jag skrev innan så kunnde jag inte ta med min kamera ner så ni får lite mobil bilder, filmade en hel del också så om ni vill ha en film på det hela + flashmobben då som blev riktigt cool så bara kommentera.
Ni undrar kanske då vad jag menar med flashmobben, jo en dansskola från höllviken som heter marijazz kom upp på dresyrbanan utan att någon visste det och började helt plötsligt dansa. Fler och fler från publiken hoppade in och det såg riktigt proffsigt ut kan jag lova. Ni som var där, visst var det bra? 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja lägg upp flashmobben

2013-07-17 @ 17:37:35
Postat av: Anonym

Jo det hade varit jätte kul :-)

2013-07-17 @ 17:38:16
Postat av: Me myself and I

Jag älskar dinblogg och jag vill jätte hörna att du lägger upp flashmobben! ;3

Svar: Den kommer upp på min videofyme och inte på bloggen men sök på nattstad.se/miissme så kommer ni hitta mig! :)
Mathilda Andersson

2013-07-17 @ 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0