Canon eos 600D

Tidsinställt inlägg eftersom att jag är på jobbet just nu, har ingen tillgång att blogga när jag är här men gör det självklart när jag har kommit hem.

Tänkte berätta om den lilla överraskningen haha, den lilla extra saken som jag hade köpt! Jo det är då en kamera, en Canon eos 600D. Pappa kom och hämtade mig och Sandra när vi var klara och så körde vi förbi en kamera butik. Vi gick nästan bara in och ut igen, det gick väldigt snabbt och jag fick hela kittet till. Ni förstår inte lyckan när jag fick hålla min älskade system kamera i handen, har bara fotat med Nikon innan och den här slår min gammla totalt. Så nu vet ni vilken kamera det är jag kommer använda mig av i framtiden, använde den i för sig när jag skulle fota vad jag hade köpt igår.

Tyvärr blir det mobil bilder på kameran eftersom jag inte kan fota med kameran som jag ska fota, det blir lite svårt! Men hoppas ändå ni ser helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0