Början!

Hej på er! 
Detta är då min blogg, jag är en tjej på 14 vårar som älskar att fota, hänga med kompisar, shoppa, resa mm. Det är ungefär det min blogg kommer handla om också, mitt liv helt enkelt. I med mitt namn kanske ni förstår att den kommer handla mycket om foton, som jag skrev älskar jag att fota så jag kommer lägga upp en hel del bilder. Men självklart kommer det vanliga inlägg också. Jag tycker att det är väldigt tråkigt när man skriver allting om en och ens liv i första inlägget, vad är då meningen med at läsa bloggen? Nä, ni kommer få ta reda på allting om mig och mitt liv genom att läsa min blogg.
Designen är fixad av Linn, hon ska även sätta in min header snart. Kommer nog upp imorgon, eller i helgen. Vi får helt enkelt se, men den är alltså inte helt klar. Men jag tänker börja blogga som vanligt ändå, hoppas ni blev intresserade och tittar in fler gånger! 
Puss
 
Detta är då jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0