Winter wonderland

 Äntligen! Igår kväll kom värdens snö storm, på bara fem minuter var hela vår trädgård vit. Så himla mysigt, så jag och pappa tog Tyzon (vår hund) och gick ut en runda mitt i natten hihi. så här ska det vara, att vakna upp, dra upp rulgardinerna och så är allting vit. inte förrens nu har man fått riktig jul känsla. 
 
By the way, det är bara två veckor kvar i skolan och vårt sista prov är på torsdag, sen är jag helt fri. Jag tycker både det är bra och dåligt, det är skönt att ha en hel vecka i skolan då vi verkligen inte behöver göra någonting men samtidigt så trycker dem in allting under samma vecka så man blir jätte stressad istället för att kanske lägga ett prov den sista veckan? Jag vet faktiskt inte vad som är bäst, men nu är det som det är och jag är jätte glad att bli av med allting nu på torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0