Paus

Ja, vad ska jag säga. Jag tänkte ta en blogg paus och komma tillbaka efter nyår..alltså 2014. Jag är ganska trött på att blogga och har ingen insperation alls och det är inte kul att känna sig tvingad till att blogga. Så jag tänkte ta en paus, samla inspiration och se om jag känner för att återvända, vilket jag hoppas och tror. 
 
Jag har lite små planer som jag planerar i mitt huvud just nu, det är att för det första öppna upp bloggen igen efter nyår och sen även att öppna en youtube kanal. Så jag ska försöka uppdatera er genom inlägg och videos. Men vi får som sagt se hur det blir med det, jag hoppas i alla fall att ni har orken att komma tillbaka och läsa min blogg efter nyår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0