Sleep over

 
Hej på er! 
 
Jag är verkligen jätte ledsen för att ni inte fick uppdate igår, hade jätte brottom iväg och inte heller hade jag tid att blogga där! Vi hade i alla fall riktigt roligt, när vi kom ditt så satte vi oss nästan dirrekt och åt middag, pastasallad! Lite senare bäddade vi klart sängarna och låg och snackade en massa, sen blev det efterrätt med lite lekar...hahaha. Sen låg jag och Johanna vakna till ungefär 6 på morgonen och snackade, vet inte hur man kan ha så mycket att snacka om men det tog lixom aldrig slut! Från skratt attacker till såhär deep talk, super mysigt var det i alla fall. 
Sen nu kom jag precis hem, han även in om ica för att köpa kräftor tills på söndag! 

Kommentarer
Postat av: SaraWhiiiitmore

Åh gud så mysigt!! Älskar att sitta uppe och prata med sina kompisar sådär :) Mysssigtt

2013-08-16 @ 17:22:47
URL: http://www.sarapiper.se
Postat av: ellagrangard.blogg.se

Ser verkligen jätte mysigt och härligt ut!!

2013-08-17 @ 10:40:09
URL: http://ellagrangard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0