Rensning på g

 
 
Puuhh, håller på att städa mitt rum. Ska verkligen rensa ut allting som jag känner är ivägen och sånt! Inte bara kläder då utan även allt annat! Ska bli skönt att få undan allting nu för jag har väldigt mycket skit i mitt rum som jag lika väll kan slänga. Måste även göra det innan jag kan börja göra om mitt rum, och jag orkar inte storstäda rumet dagen innan jag ska flytta ut alla möbler, kan vara skönt att ha det fint ett tag innan. Och nu ska jag verkligen försöka hålla det så. Det är ju även hur skönt som helst med ett städat och rent rum nu till skolan börjar, somsagt ska jag försöka hålla det rent, kommer nog skriva om ett tag igen att det är dags för storstädning igen men man kan ju hålla tummarna? 
 
Jaja, det händer nog inget speciellt alls idag annars? Inte vad som är planerat hittintills i alla fall. Måste ju lägga hela dagen på att städa så kanske träffar någon ikväll, vi får se! Men det får ni ju reda på i så fall, för mig blir ni inte av med än. Några inlägg till kommer upp idag, ett inlägg kan jag avslöja nu...det kommer komma upp vad jag köpt den senaste tiden som jag glömt visat för er, så stay tuned!
 
 
 Puss och kram. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är så jäkla skönt efter att man städat sitt rum. Men det är rätt kul att rensa också tycker jag.

Svar: Ja när man har fått undan allt, härlig känsla! Nä, från min sida är det ganska tråkigt faktiskt :)
Mathilda Andersson

2013-08-14 @ 16:40:40
URL: http://parlplattekonst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0