Nytt rum!

Jag har haft mitt rum i ungefär 7 år, alltså samma tapet och ungefär samma möbler! Har möblerat om ganska nykter och bytar ut små saker, men eftersom min tapet är lila kan jag inte göra så mycket så jag har bestämt mig för att göra om mitt rum! Har en massa planer för hur det ska bli, ska även byta tapet mot en silvrig så jag kan ha olika färger till sen. Ni vet säkert vad jag menar när jag säger att jag vill ha sån mysig belysning över sängen, så vi ska försöka hitta det! Vet ni var man kan köpa det eller om ni vet fina inrednings butiker så skriv gärna i kommentarerna! Ska nog in på både Ikea och chilli och kolla, älskar dem affärerna.
Men tro inte att detta kommer hända imorgon, kanske inte gör allt förrens på höstlovet för ska både ha tiden + att jag ska vara bestämd.
Aja, ville bara skriva det. Hoppas ni mår bra så hörst vi imorgon puss.

https://cdn2.cdnme.se/4194061/7-3/pic_52096646ddf2b34053827e44.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0