Morning

 
Åh, godmorgon alla! Nu sitter ni säkert i skolbänken men jag har precis rest mig upp från sängen. Hade tänkt fixa ihop lite frulle nu sen sätta mig framför 90210, lite mysig början på dagen. Sen ska jag försöka göra lite Franska, sen blir det nog sängen igen. Sover alltid bort dagarna när jag är sjuk, känns bäst så! Man känner inte lika mycket av att man är sjuk och sen så blir man fortare frisk om man sover. 
Hade egentligen tänkt skriva allt som händer idag men eftersom jag bara är hemma så händer det inget speciellt, ska plugga, städa mitt rum och sen ska jag även se nya pll. Det kommer ut i eftermiddag och jag är helt över exided. Enligt alla spoilers kommer man få reda på så himla mycket i dagens avsnitt, ah är riktigt beroende av pll. Kollar ni på Pretty little liars? Vad tycker ni om det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0