Min framtid!

Hur tror du din framtid kommer se ut om ungefär 10år? 
 

Svar: Jag har ju ingen anning alls men jag vet ju i alla fall hur jag skulle vela att den skulle vara! Jag skulle vara 24 år gammal, och jag tänkte först skriva lite hur jag tror mitt liv ser ut några år innan dess. Efter gymnasiet börjar jag jobba, ungefär ett år och samlar ihop pengar! Sen åker jag iväg, ensam eller med kompisar till anntingen australien eller en roadtrip i USA. Hade kanske försökt leta lite jobb, tror då jag vill jobba som aou-pair och om jag hade hittat något hade jag nog stannat där och jobbat. Vill även gå collage i USA så jag hoppas att när jag då är 24år att jag har gjort det och att jag har hunnit ha sjukt kul med minna vänner åren efter det. Jag tror 24 är en väldigt bra ålder för att träffa någon, så vid den tiden hoppas jag att jag precis har träffat någon underbar kille, (hehe), och att vi snart ska flytta ihop! Hoppas även på att jag håller på att söka in till det jobb som sedan kommer bli mitt yrke, vill ha ett speciellt yrke som jag värkligen älskar och som jag inte kommer känna mig tvingad att gå till uatn blir glad av tanken på att gå ditt. Även fast alla dagar inte kommer kunna bli så. 
Detta är nog ungefär hur jag ser på det! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0