Göteborg!

På fredag ska jag om Miki till Göteborg, hon fyller år imorgon så det blir hennes present tror jag! Vi åker upp på morgonen och går på någon musik festival hela dagen, sen äter vi lite och drar tillbaka till hotellet oxh bara myser. Tror vi tar nästa dag på stan med massa shopping hehe, längtar ihjäl mig typ! 
 
Men nu tänkte jag även berätta vad som har hänt i dagarna, har faktiskt tänkt blogga men men appen har inte funkat och det gick inte att föra in biler på datan så ja.. Men i alla fall så var jag på stranden igår med gurlsen, var där till 3 tiden sen stack jag och linn till en gammal dagis kompis för vi skulle lämna bort hennes kannin :( Lite sorgligt men den fick det bättre där! Sov även hos linn och vi kollade på the purge hahaha, höll på att dö så hämsk den var! Riktigt läskig, men ändå bra! Det var mer en sån film som man tyckte var bra när den var slut men bara läskig i början haha. Sen kommer vi då till idag, då stack vi hem till mig och badade och solade lite. Hände inget speciellt mer än att vi sen mot kvällen stack in till stan för att köpa present till Miki! Fast fick med mig lite annat smått och gått hem istället! Ni får bil på det i nästa inlägg för här kommer nu lite bilder från vår mysiga dag! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0