Gårdagen


 
Hej! 
Förlåt för att det inte kom upp något inlägg imorse, var tvungen att skynda mig iväg eftersom vi skulle in alla tjejer och köpa klart inför skolan (vad jag köpte kommer upp i nästa inlägg). Vi åkte i alla fall först in på ica för att hitta några saker men sen drog vi iväg till stan. Hade det jätte mysigt och fick med mig en hel del saker hem faktiskt. Riktigt nöjd! 
 
Imorgon börjar skolan, riktigt taggad faktiskt. Särskilt nu när jag har köpt en massa nya saker, ni vet..man vill alltid börja använda det dirrekt! Sen ska det faktiskt bli kul att börja träffa alla varje dag igen, även fast vi har hållt kontakten super bra över sommaren. Är dock lite nervös inför alla prov och läxor vi ska ha, alla säger att åttan är det tuffaste året. Men jag ska fukosera nu, detta ska bli bra haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0