Today´s

 
Hola! Idag är det ääntligen fredag, hah! Har längtat ända sedan jag kom hem i onsdags, denna skol veckan har gått helt okej, men jag kan inte tänka på Thailand, inte kolla på bilder eller lyssna på samma musik som jag gjorde där. Får ont i magen så mycket jag längtar tillbaka, trivs bättre där än hemma..:/ Förutom mina vacka vänner då, men hade ju mina kusiner och sen träffar man så mycket folk där..ska inte ta ut mer av min deration på er. 
 
Idag ska jag i alla fall hem till Miki och ditt kommer även Linn, så vi gör väll det vanliga, äter godis, lyssnar på musik å dansar och självklart snackar om allt. Imorgon ska jag och kolla på Tenny som är med i en jätte fin och stor opera, hoppas det blir super kul. Men tänkte skriva mer om detta imorgon, so stay tuned :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0