Året som gått

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Hahahha, om jag gjorde. Nä men det är klart :)

Hur har ditt 2013 varit?  Det har varit både upp och ner faktiskt, samtidigt som det har varigt något av de bästa åren så hade det kunnat vara så mycket bättre 

Blev du kär i år?  Nja, kanske lite intresserad 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?  Då jag och Miki va i Göteborg på way out west

Vad är din största framgång 2013? Jaa...deprimerande men jag är ju inte framgångsrik någon stans :)

Bästa köpet? MIN KAMERA, my love  

Vad spenderade du mest pengar på? Måste nog ha varit mat (då räknar jag in godis, glass mm.) 

Gjorde någonting dig riktigt glad? En del saker faktiskt 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Mest från sommaren då, Tonight - Galavant, Albatraoz - albatraoz, push play - Miriam Bryant, medina låtarna, blurred lines - Robin Thicke, Undressed - Kin Cesarion 

Vem har du umgåts med mest? Tenny, Sara, Lollo, Miki och Linn :)

Har du haft ett förhållande under 2013? Nope

Vart reste du under 2013?  Österrike, Gran Canaria, (Norrköping 2ggr, Göteborg) och Thailand i think 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? hahaa, ja. Pojkvänn och kanske bara göra mer med my friends 

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag gick i skolan, sen firade jag hemma och så kom släkten typ :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?  Både och, kanske varit mer öppen för att träffa nya människore

Vem saknade du? Sebastian <3

De bästa nya människorna du träffade? Oj, asså många. Men mitt tjej "gäng" haha skapades ju under 2013 och de är ju de finaste tjejerna jag någonsin träffat :) 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Lägg ner mer tid på skolan, lägg inte energi på folk som bara ger dig skit, ta för dig mer och ha ett jävligt bra år :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0