Helgen

Har gjort så mycket och ingenting i helgen, i fredags kväll var jag ute på en jätte mysig grekisk resturang med min familj. Hade ingen annnig om att grekland hade så otroligt god mat, verkligen ett ställe jag vill besöka..inte bara pågrund av maten. Dem lämnade av mig hos Tenny så jag sov där, blev även en liten klippning under lördagen. Jag är super nöjd, mitt hår var ganska slitet och så hinner håret växa ut lagom till sommaren!
Jag var även inne i stan med mina fina tjejer, fick med mig en hel del hem men ni får vänta och se det till nästa inlägg som kommer upp ikväll. 
Sen gick söndagen lika fort, firade min kusin som fyllde tjugotvå år och där tog helgen slut. 
 
Ville bara infomera er som överhuvudtaget läser detta, hah, jag kommer ha skolan som prio ett under denna terminen (även nästa) och jag tror ni förstår det. Men somsagt kommer jag blogga när jag vill och känner för det, även när det finns tid över. 
Inspiration 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0