Music on life off

Har varigt hemma ett tag nu, faktiskt hunnit plugga ganska mycket. Så jag tycker jag förkänar en liten pause, så jag kan uppdatera er lite. Men sen så finns det så lite att skriva om, jag går i skolan, går hem, pluggar, äter, sover. Men tänkte dra morgon dagen för er nu, kommer mest tidsinställda imorgon tror jag! 
Jag börjar klockan åtta, sticker ut och springer 5km med Ina. Detta är då under vår idrottslektion. Sen fortsätter dagen med, SO, matte, musik, bild, svenska osv. Slutar tjugo i tre och då hämtar mamma mig så kör vi dirrekt in till stan. Vi ska in på chilla framförallt, ska handla lite saker till mitt rum. Sen ska jag se om jag kanske kan hitta något annat roligt! 
Det ä ungefär min dag imorgon, ska bara chilla sen..fixa en video på vad jag köpt till er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0