Micheal kors

 
 Dör av lycka, denna är påväg hem till mig nu! Sososooso, happy i could die. 
 
Har lite söndags ångest just nu, har pluggat lite grann. Grannarna var även här innan så då fikade vi lite. Super mysigt. Jag älskar söndagar, dem är alltid så mysiga. Vi borde ha en ledig dag efter söndagen innan måndagen. Söndagen blir helt förstörd annars. Sitter nu och funderar på om jag ska plugga mer ikväll eller njuta lite och kolla på film. Lutar åt film just nu, för egentligen så har vi inget annat än hemkunskap till imorgon som jag redan har gjort! 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Den är så snygg!

Svar: Visst är den! :)
Mathilda Andersson

2013-09-08 @ 21:59:37
URL: http://sicktwisted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0