Tjejkväll

Hej på er, det blev ju ingen uppadetring igår som jag lovat! Hade faktiskt ett inlägg klart men det gick inte att publisera det. I alla fall så var jag ju hos min kusin igår, han fyllde 17år. Eller skulle ha fyllt, orkade inte skriva det igår men tänkte bara berätta lite snabbt så ni inte blir helt förvirrade. Min kusin gick bort för ett år sedan på måndag och fyllde även år igår. Så vi var där, tände lite jus vid hans grav och sen åkte vi hem till dem och åt middag. 
Idag har jag sovit väldigt länge, tror jag gick upp vid halv 12. Så himla underbart eftersom jag inte har fått sova ut på väldigt länge. Vid halv tre stack jag till dansen, det var den absolut roligaste på länge. Känner att jag kan det nu vilket alltid känns bra.  
Om en timme så kommer Linn och hämtar upp mig, vi ska nämligen på tjejmiddag hos Sofia. Kommer bli super mysigt kan jag gissa. Hör av mig imorgon, ni kommer  även få ett tidsinställt inlägg ikväll.
Massor pussar!
Bild från min instgram - mathildaandersson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0