Red lips

 
Idag har varit ännu en dag på praon, var iväg på en teater. Inte den bästa jag sätt men barnen hade kul och det är ju huvudsaken! Imorgon har jag varit där i en hel vecka, sen väntar en hel vecka till. Ska försöka få lite bilder också som jag kan använda till min redovisning. 
 
Var precis iväg och fixade godis med tjejerna, ett måste på läger. Har inte varit så speciellt taggad på lägret innan men nu börjar jag faktiskt se fram emot det lite. Hoppas vi får super kul, men kommer tyvärr inte kunna blogga där ifrån. Kanske mobil inlägg, men annars får ni nöja er med ett tidsinställt. Kommer hem vid lunch på söndag och då fixar jag ihop ett inlägg. Så ja är inte borta alls länge.
Men så länge får ni ha det jätte bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0