Gårdagen

Igår hade jag en riktigt rolig kväll. Vi fick super god mat och snackade en hel del hahaa. Sen satt vi även och spelade spel ganska länge, så det var super. Tack till er. 
Idag har jag ägnat hela morgonen till att städa mitt rum och att mäta och fixa. Vill ju så himla gärna göra om mitt rum, men det blir nog inte förrens till våren. Men ändå, börjar fundera på hur jag vill ha det. 
Lite senare ska jag och mamma sticka in till IKEA, vi skulle köpa något till köket tror jag. Men då ska jag även se lite just möbel messigt hur jag skulle kunna ha det. Men detaljerna i rummet och dekorationerna vill jag hellre köpa från någon liten inredningsbutik. Annars blir det mer stelt, vill ha ett personligt rum! 

Kommentarer
Postat av: moa

hej! vad händer i dag då? :)

2013-10-07 @ 07:25:53
Postat av: Jeannaz

Ditt har!!! Det ser sa glansigt och fint ut. Avis!

Svar: Tack du!
Mathilda Andersson

2013-10-07 @ 07:35:15
URL: http://jeannaz.com
Postat av: Jeannaz

Ditt har!!! Det ser sa glansigt och fint ut. Avis!

2013-10-07 @ 07:35:17
URL: http://jeannaz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0