Förkyld

Har varit väldigt förkyld och har haft ont i halsen senaste dagarna så har mest vilat. Har även tappat rösten ett antal gånger, inte så kul. En andledning till varför jag inte bloggat sen i söndags, jag har helt enkelt inte årkat eller haft tid. 
Idag var i alla fal näst sista dagen på min prao, det är väldigt tråkigt att aldrig träffa dem små gullungarna igen. Kommer sakna dem enormt faktiskt. Men sånt är livet.
 
Mina föreldrar åkte till Barcelona imorse, dem kommer hem på söndag så under tiden är mormor här. Det kommer bli himla mysigt, men har fullt schema fram till söndag. Fredag ska jag fixa nytt ungdomskort åka hem till Linn och göra oss iordning sen dra ut. Får hälla i mig lite te och alvedon innan. Lördag kommer jag förmodligen inte må så jätte bra, men ska ägna hela dagen åt att plugga och träffa Miki. På kvällen ska jag träffa lite vänner och sen på söndag blir det att fortsätta plugga, kanske träffa Linn och fota? Vi får se vad som händer. Men det är väll vad som är planerat hit in tills. Hoppas ni kommer få en underbar helg. Pussar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0