Carving

 
Idag har jag och Miki varit och handlat pumpor, för vi skulle göra lycktor. Vi hade planerat att göra något super fint mönster men vi insåg ganska dirrekt att det inte var någon bra idé, så det fick bli vanliga. Men jag måste säga att jag är ganska stolt, trodde alldrig vi skulle få till dem, haha! Har faktiskt aldrig gjort det tidigare. Det är alltdså våra pumpor på bilderna, proud. 
 
Men oavsätt så var det så himla kul, man får lite höst känslor. Igår kollade vi film och drack varm choklad, idag gick vi spöktunneln och gjorde pump lycktor. Sen på lördag blir det trick or trite med några till, vi har världens bästa utklädnad men inget som jag tänker avslöja än. 
 Imorgon ska jag till Danmark, kommer upp ett tidsinställt och bloggar när jag kommer hem om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0