Avklarat

Nu är jag äntligen klar med hemkunskapen, inlämnad och klar. Har suttit med den i två timmar, sen kommer alla och säger att man ska ha svarat på en massa frågor till kapitlet så det blev en halvtimme till. Vill nästan skrika av gläde för att den är inne, haha. 
Nu ska jag gå ner och fixa lite nattemat och öva på min engelska till imorgon, vet inte hur det ska gå. Den är så dålig och vi ska kunna dem helt utantill..kill me now. 
Men över till lite roliagre saker, om bara en vecks är det första advent..så himla kul. Jag är riktigt taggad inför december måste jag säga, har en hel del roliga saker som kommer ske med mina tjejer, julklappspelet, julbak, brunch mm. Sista månaden innan 2014 börjar, två år har vi klarat oss efter den planerade undergången. Tiden går för fort! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0