Mina djur!

Tänkte att ni skulle få lära känna min djur lite. Jag har två djur, dem betyder allt för mig verkligen. Min katt som heter Simba, han är 3 år gammal och är en bondekatt. Vet inte om det är någon speciell ras men så heter det i alla fall. Han har verkligen attityd och gör precis som han själv vill, men han är hur go som helst. Han är väldigt petig, han äter inte sitt torfoder utan han vill ha burk mat och tonfisk. Han hatar lera, vatten och allting som är det minnsta lilla mjukt eller vått.  Sen har vi min hund, Tyzon! Han är bara två år gammal och är en berner sennen, har är så söt så man smälter när man kollar på honom. Väldigt busig och alltid på humör för att busa, men han kan vara lugn..ibland. Han älskar verkligen mat och äter allting i sin väg, han är tvärt emot katten och bryr sig inte så mycket om någon ting haha. Han skulle älska att få rulla sig i leran. Vi har två delar av vår trädgår, baksidan som är inhängnad och sen framsidan där tyzon inte får vara utan oss. Självklar så älskar han att rymma ut där när vi glömt stänga grinden, men han är så söt för han vågar inte springa iväg utanför vår tomt! 
 
Här kommer lite bilder på dem! 
Han e som han e...
Inte dem sötaste bilderna men aja..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0