December

Så går det när man har tråkigt! 
 
Jag tänkte ju visa vad jag fick i julklappsleken men det ända jag fick var ett twix packet och en gott och blandat hhaah. Det käns inte så bra, kommer stoppa i mig så mycket godis under denna månaden.
December, sista månaden på året. Det kändes som om det precis var oktober, jag hoppa inte att det snart känns som det är febrari? Nä tiden går alldeles för fort fram. Men sen är det ju ganska bra eftersom veckorna i skolan inte blir lika tråkiga. 
När vi ändå snackar om skolan, nu ska jag sätta mig ner och plugga. Vi har faktiskt väldigt mycket att göra innan lovet, fyra prov, fyra inlämningar och en redovisning. Det tycker jag i alla fall är mycket på tre veckor. Jag hör av mig imorgon, hoppas ni får en bra kväll. Pussar till er :*
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

din uppdatering suger babe

Svar: Du med babe
Mathilda Andersson

2013-12-03 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0