My beach bag

 
1. Jag brukar ta med mig någon bok som jag kan ligga och läsa under tiden jag solar eftersom det kan bli lite långtråkit efter ett tag. Oftast hänger den bara med när jag är på semester eftersom jag annars kan umgås med mina vänner samtidigt! 
 
2. VATTEN! Ett stort måste på stranden, särskilt för mig som blir yr efter att ha solat i 20minuter! Är ganska känslig mot solen och därför måste jag dricka massor med vatten. 
 
3. Handduk, detta tror jag alla tar med sig? Möjligtvis inte om man har en solstol med sig men det brukar inte jag ha. Ja jag använder den till att sola på haha, såklart! 
 
4. Solglasögon, jag har väldigt känsliga ögon så jag måste använda solglasögon hela tiden. Kan knappt kolla annars, det är även ganska skönt eftersom man behöver kisa annars och då får jag sån himla huvudvärk! 
 
5. Bikini, tar alltid med en extra ifall jag sulle vara länge på stranden och jag tycker den är för våt! Brukar aldrig hända att jag behöver den men för säkerhetens skull 
 
6. Solkräm, ja det är något som är väldigt bra att ha hhaa. Brukar inte smörja in mig innan jag åker för bränner mig nästan aldrig men om man känner att solen tar riktigt eller att man håller på at bränna sog kan det vara bra att ha med sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0