Lite bilder

 
 Tog lite bilder med Linn och Emelie igår eftermiddag, här får ni tre av dem. 
 
Hejsan! Idag ska jag jobba, dem ska ha någon öppetdag dag idag så som tur är slutar jag innan den öppnar! Jag slutar alltså klockan två. Då ska jag hem och sätta mig vid datorn, för nu har det redan börjat igen. Plugget, ja jag ska plugga på en söndag. Jag känner mig ganska taggad så tycker nästan det ska bli kul att plugga, men vet om att jag om bara någon vecka kommer sakna dem lediga dagarna på sommarlovet då jag inte gjorde någonting alls. Inte behövde oroa mig alls. 
 
Berättar bara lite snabbt om vad som har hänt i helgen. I fredags skulle jag kanske egentligen ner till malmöfestivalen för att se panda de panda och mac miller! På ett sätt lite ledsen att jag inte gjorde det men samtidigt så hade jag en sån sjukt rolig kväll men Linn, Johanna och Miki! Vi åt först en supe god middag tillsammans, med massa snack och skratt sen åkte vi hem till Miki för lite film mys och ännu mer flum. Härligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0