Happy child

Äntligen, imorgon är det fredag och vi har absolut inget i skolan. Inte heller dem två veckorna fram över, för då gäller prao. Jag ska praoa på ett dagis som ligger en liten bit från mig. Gick själv där när jag var liten så det ska verkligen bli så himla kul. Men ni ska veta at jag är så sjukt glad, har pluggat varje dag de senatse två veckorna. 
 
I alla fall så har det varit en super mysig dag idag. Vi hade först två prov, matte och engelska som jag tror gick ganska bra. Efter skolan stack jag och mina fina tjejer in till stan. Det fick bli en snabbis eftersom att vi kom in lite efter tre, men det var ändå super mysigt. Jag fick med mig lite smått hem som jag tänkte vissa er imorgon, annars tog vi bara en fika. Så nu är jag hemma igen, ska kolla på någon film och bara försöka somna för jag är riktigt trött nu. Men vi hörs imorgon igen. 
neeeee, de kanske vi inte gör. Eller jag uppdaterar er men det är inte säkert att jag vissar vad jag köpt imorgon eftersom jag ska till min kusin imorgon dirrekt efter skolan. Han fyller år. Men vi får se. 
See ya. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0