Min dag

Kom hem för ungefär 5 minuter sedan. Var precis iväg och handlade lite mat med mamma, får hjälpa henne med det mesta nu eftersom hon har fått en skada i sin hand. :( Jag har även en sån sjuk huvudverk, ska snart gå och lägga mig en liten stund...tror jag har druckit för dåligt. Knappt ett glas vatten under en sån här varm dag. 
Jag och Fei sov hos Miki igår, vi hade hur mysigt som helst. Hennes förledrar var inte hemma så vi fick laga egen mat, det blev tre rätters med pasta sallad till huvudrätt! 
Igår var vi här hela dagen och solade och badade, 30 grader i poolen och luften så det kan man inte klaga på. Fick faktiskt lite färg också så det är ju super haha, behövs. Tog lite bilder so mkommer upp om en liten stund, så håll utkick. 
Puss och Kram 
En söt liten bild på miki när hno fixar med vår scrapbook från igår. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0