Killar jag faller för

Jag kan säga att jag faller lätt för killar, gillar typ alla killar..men det finns få jag verkligen kan få känslor för. Men ungefär såhär skulle jag säga att killarna jag falle för ska se ut. 
 
  1. Brunt eller mörk blånt hår och bruna öga, smäälter för bruna ögon 
  2. Han måste vara lång, eller i alla fall längre än mig..alltså 170cm+ 
  3. Visa att jag är hans och att han är min, inför precis alla
  4. Han ska ha tydliga kindben, looove 
  5. Det är ett väldigt stort plus om han är vältränad, han ska inte ha för stora muskler för det är läskigt dock
  6. Han måste ha bra humor!!! Eller egentligen dålig..han ska ju ha samma humor som mig 
  7. Vi ska kunna snacka både om seriösa saker men även bara tramsa hah.
  8. Bra klädsmak, alltså typ skorta och jeans och inte snap backs och tatueringar..
                 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0