Snö kaos

Halo!
Är super stressad just nu, har tre inlämningar till på fredag som jag är lite halv färdig med. Hade planerat att göra allting klart idag så jag kunde åka in till stan imorgon, men nu kom även snö kaoset  ivägen för den planen. Så morgon dagen är ganska oplanerad. 
Har precis tagit en liten paus från pugget och håller på att lägga fram en plan för mina nästa inköp, måste göra det annars åker jag in i stan och får med mig en massa saker hem som jag inte ens behöver. 
Nu börjar även längtan efter helgen, men helgerna är för korta. Man hinner inte ta det lugnt, känns hemskt eftersom jag precis varit på semester men jag behöver verkligen lov nu.
From Thailand - Bankok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0