Weheartit

Skaffat ett nytt weheartit konto så föölj, -> weloveiiiiit @ weheartit. Så in och kolla. 
Idag är det en helt ny vecka, igen. Känns som det var måndag igår. Veckorna går så himla fort och vi har snart gått i skolan i en hel måndad, samtidigt är det skönt eftersom det går fortare till loven. Längtar faktiskt inte så mycket som jag brukar, skolan är jobbig men har ändå fått en liten kick. 
Ska även berätta något, jag vet inte riktigt om jag ska vara glad än men jag ser det faktiskt mest som en fördel. Jag har fått mitt barnbidrag, wow. Nä, men det är ändå lite speciellt för nu måste jag betala allt själv. Mina föreldrar betallar dyra saker som jag verkligen behöver, t.ex. jackor, skor och kanske lite annat! Men annars får jag betalla allt själv, har dock betalat det mesta själv innan så det ända är nog när jag ska ut och äta med vänner. Men samtidigt fick jag 350kr innan och nu får jag 1200kr plus att jag går ut och går med en hund 3ggr i veckan! 
Någon av er som har barnbidraget? vad tycker ni om det? 

Kommentarer
Postat av: Silvia

SÅ fin blogg du har fina du. Kolla in på min blogg, kramis :D

2013-09-10 @ 20:21:39
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0