Svaaren

Har du pojkvänn/är på g me nån? 

- Inget av det :) 
 
Vad tycker du om dina kompisar och vilka är dina bv? 

- Jag älskar dem! Dem är verkligen världens finaste och man kan berätta allt för dem, har så himla kul ihop. Det är Linn, Miki, Tenny, Johanna, Sara och Lollo. 
 
Vad tycker du om din klass? Vem är snällast? Någon du inte gillar? 

- Älskar min klass. Snällast är ju dem som jag skrev i förra svaret och ja tyvärr finns det de..
 
Kan du göra en VS video? 

- Asså jag har typ bara fem saker från victorias secret så det känns inte så nödvänligt att göra en video! 
 
Vilka bloggar läser du? 

- Jag läser KenzasNicolesPaulinesLouisesauroramohn och sofis! Sen läser jag även minna vänner bloggar lite då och då! 
 
Vilka affärer brukar du shoppa i? 

- Jag tror att det kan vara, h&m, gina tricot och bikbok för det mesta tror jag! 
 
Har du någoy mål med bloggen eller bloggar du bara för att det är kul? :) 

- När jag först startade bloggen så gjorde jag det mest för att det är kul och för att ha någon stans att skriva av sig på. Men samtidigt vill jag jätte gärna få fler läsare, däremot tror jag att jag måste ta bloggen på mer alvar om jag vill komma högre upp! 
 
Dröm resan? 

- Det måste nog vara, usa. Alltså att åka till new york, maiami och så. Skulle vara jätte kul, men även australien. Har alltid velat åka till Australien. 
 
Har du bra betyg? 

- Jag har väll ganska medel betyg, jag har från D - A
 
Dina favorit butiker? 

- Mina favoriter är helt klart, bikbok, A&F, Zara och victorias secret. Men handlar inte så jätte ofta där 
 
Hollister/A&F, VS/Juicy couture 

- A&F och VS tror jag. 
 
Vilken del av kroppen är du mest nöjd med? 

- Det måste nog vara magen tror jag! 
 
Ska du köpa något speciellt höst plagg i år? 

- Asså har inte tänkt super mycket på det eftersom jag inte alls vill ha höst nu, men det som finns på bilden nedan är jag väldigt sugen på! 
 
 
Visste du att du är världens finaste vän? 

- Jag älskar dig över hela mitt hjärta och du är den finaste vännen som går att hitta. 
 
kan du göra en morgon rutin och kvälls rutin? 

- Ska se om jag får tid till det, men i så fall gör jag det i helgen! 
 
Hur länge har du bloggat? 

- I två år, skaffade min första blogg sommarlovet till 6! Har haft lite oseriösa bloggar sen dess, min första seriösa blogg var nog min förra blogg som jag hade på nattstad. 
 
Hur många är ni i er familj? Har du några husdjur? 

- Vi är fyra stycken. Min mamma, min pappa och min stora syster! Sen även då mina två husdjur, en hund och en katt! 
 
Gillar du skolan?

- Många skulle svara nej dirrekt på denna frågan, men jag vet faktiskt inte. Jag tycker ju såklart inte om läxorna och allt men jag älskar min klass och vi har ändå en hel del kul i skolan. Så ja, både och. Utan skolan hade jag aldrig lärt känna mina fina änglar! 
 
Vem är dina närmaste vänner? 

- Ja vi är ett litet "gäng" på sju tjejer och det är då mina absolut närmaste vänner. Tycker det är riktigt härligt att vi är så många som kan ha så kul tillsammans. Fiiinaste ni är, love u. 
 
 
Kännar du pengar på bloggen? Hur mycket pengar har du, brukar du slösa mycket? 

- Nej jag kännar inte pengar på min blogg. Jag kommer inte säga exakt vad jag har men i med att jag jobbade i somras så har jag sparat ganska mycket av det, går även ut med en hund där jag får lite pengar! Jag är ingen slösare, jag är ganska snål ibland men sen kan även jag släppa loss haha. 
 
Vilken kamera har du? 

- Jag har Canon 600d, jag tycker den är super bra och det blir fina bilder men det är ju mer en nybörjar kamera! Ska förmodligen köpa ett nytt objektiv till för just nu använder jag 18-55mm. 
 
Var har du köpt din bondelid tröja, den gråa? 

- Jag köpte den på lager 157 i norrköping! 
 Tack för dem fina frågorna, love! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0