Stress

Förlåt för lite dålig uppdatering, blir så nu när skolan drar igång på riktigt! Har lite prov att öva inför, även fast dem är om ungefär 3 veckor, en deckare vi ska skriva, en bok vi ska läsa ut, en massa franska och lite annat smått och gott. Hade därför blivigt super glad om ni hade kunnat lämna lite idéer på vad jag kan blogga om så jag kan fixa tidsinställda.
 
Har inte gjort så himla mycket, igår kom jag bara hem och satte mig dirrekt och pluggade. Idag sprang jag 5km på idrotten, vi övar inför skoljoggen som alla skolor i vår komun har..kanske ni också? Är i alla fall jätte nöjd då jag sprang på 30min. 
Kom precis hem, har handlar lite gott som jag ska ha till plugget. Ska även fixa ihop en liten video då jag är med i en utmaning med videofyme om att jag ska göra en video varje dag i sju dagar! Dem väljer ut några som blir promotade i deras app, hoppas hoppas hoppas! Så ni kan kanske lägga förslag på vad jag kan göra för videos? 
Kraamar :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du göra morgon och kvällsrutin?:)

2013-09-11 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0