Snabbis

Hej goingar! 
Tänkte göra ett litet inlägg till er nu, känner mig dålig som inte uppdaterar er! Men finns faktiskt inte så mycket att säga, jag pluggar fortfarande inför samma grejer. Blir av med matten och engelskan imorgon så det ska bli himla skönt, sen är det bara franska kvar sen är det äntligen helg! 
Sen i helgen ska tjejerna hem till Tenny, vi ska hitta på något kul och ha det super mysigt. Vi sover även där, eller i alla fall jag! Är väldigt ledsen för den snabba uppdateringen men måste hoppa in i duschen nu sen ska jag läsa lite till, skriv gärna lite önske inlägg! Kram :)
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Fin blogg tjejen. Kika gärna in på min blogg :D

2013-09-06 @ 17:04:55
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0