Måndag igen

Min outfit igår. 
Godmorgon på er, är både deprimerad och glad idag! Känner mig ganska trött och är förkyld sen har vi en del i skolan och ja..det är ju måndag morgon klockan är bara 7. Men ändå så är jag glad, känner mig fortfarande lite taggad på skolan. Vill verkligen höja betygen denna terminen, kan inte säga att dem var dåliga förra terminen men dem kan bli bättre det vet jag. 
Har även fått jobb, ska gå ut ochh gå med min grannes hund Affe tre gånger i veckan varje vecka. Får ju även betallt så det är super najs. Helt ärligt så är det ganska skönt att rensa huvudet lite efter skolan och innan man sätter sig ner med allt plugg! 
Måste göra mig iordning nu, ha en bra måndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0