Laserdome

På fredag sticker jag och mina favorit tjejer in till Laserdome, ska bli så himla kul! Vi behöver verkligen detta, har haft två sjukt jobbiga veckor i skolan. Det blir ett bra avslut, sen har vi prao i två veckor. 
 
Kom hem för drygt en timme sedan, har varit ute en runda med Affe och nu sitter jag och pluggar! Har ett prov och en redovisning till imorgon som jag måste öva en hel del på ikväll. Ska nämligen iväg på dans om en liten stund, dancehall! Ska blir kul att dansa men det gör mig bara stressad just nu. Känns som jag inte riktigt hinner med. Men det är bara fyra dagar kvar, sen blir det två "lugna" veckor. 
Hoppas ni har det lite bättre än mig, :* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0